söndag 3 oktober 2010

Söndagslyx

Ensam hemma ett par timmar. Trevlig läsning och gott att dricka och äta.

Lite nytt i vardagsrummet. Vi har flyttat det lilla skåpet från väggen där ballerina hänger. Det blev ljusare och lite lugnare. Några fler tavlor skall upp och en matta skall dit. R vill ha en brunvit kohud. Jag är inte lika säker. Vi får se!
.
Farmors gamla fåtölj (som står lite för nära bordet ser jag...) gillar jag som den är. Den skulle säkert bli superläcker i svart, men den som känner mig vet att det tålamodet inte finns!
Fotpallen vill jag ha vit, men att köpa ett överdrag för många hundra känns sådär. Egentligen är det plättlätt att sy själv. Ikeas vita linnetyg kostar inte många slantar.
.
Som synes står datorn på fotpallen, och det är min absoluta favortbloggplats. Älskar min hörna!
.
Ha en finfin söndag!
Mina hjärtan är i Gamla Uppsala med pappsen och kusinvitamin. De skulle leka Vildmark och leta efter hunden Storm!!!!!! ;)

Inga kommentarer: