tisdag 1 februari 2011

Tisdagstema - favoritfärg i inredningen


Mina favoriter.
Alltid rosa, som senaste åren blivit mer åt lila hållet. Naturtoner, grått, brunt, grönt och vitt såklart!
De söta salt-pepparkaren hade min mamma. Hennes vännina, min gudmor målade de vackra nyponrosorna på vita rosenthal-kar.
Fina, och fulla av minnen!
-
Tisdag, Februari. Majas månad!
Om 22 dagar fyller finaste flickan fem år. Spännande och stort!
Ellen har idag myst med moster då hennes ögon var igengeggade i går kväll. Nu är hon fin igen, så dagis står på dagordningen imorrn! Tusen tack syrran för hjälpen!
.
På fredag skall jag hem till syrran för tjejmiddag med henens arbetskamrater som även är vänner till både henne och mig! Skall bli så roligt att äntligen ses, Fia och Johanna!
.
Mitt bidrag till fabriken!

Inga kommentarer: