tisdag 7 juni 2011

Blått

Servetter inköpta i Berlin får tillsammans med den härligt gula burken från åhléns symbolisera 6 juni!
Vi har haft en toppen helg. Kalas, middagar och sol, sol och åter sol.
Härligt med långhelg, man får mersmak. Tre veckor kvar, sedan väntar ett sex veckor långt smmarlov för tjejerna och mig!
Gårdagen spenderades på gården och på stan. Vi såg(hörde mest) Eric Saade på St Erikstorg tillsammans med några tusen Uppsalabor. Tjejerna var nöjda, och det är alltid roligt med levande musik!
Har idag varit hos en kiropraktor för att försöka få ordning på min rygg som spökat sedan påsken. Det kommer nog att bli bra efter några besök där. Mottagningen ligger i mysiga kvarter vid Katedralskolan, i en äldre byggnad med kakelugn i väntrummet. Jag trivdes där!
Snart kommer min familj hem, och jag har husmoderligt en gryta puttrandes på spisen!

Inga kommentarer: