tisdag 13 mars 2007

Innan klockan var tolv idag

så hade Maja och jag hunnit en hel del! Ätit frukost, morgonpromenerat med en sovstund, lekt med dockor och bilar, ätit lunch och bakat en tigerkaka! Underbart när solen skiner! Jag vill bara ut!!!!
Vi kom hem från en promenad nyss då Maja somnade och jag har hunnit bädda (utan hjälp!) och tagit mej en kopp kaffe och ett provsmak på kakan.

Maja hade 39 grader inatt och yrade en del så ingen av oss (oroliga) vuxna har sovit mycket. Idag har hon "bara" haft 38.1 som högst....hoppas hoppas det håller i sig så att det går åt rätt håll så vi kan få en frisk tjej! Maja har lekt mycket själv idag, jag har varit i rummet men hon har inte behövt vara på mig hela tiden. Hon är så söt när hon sitter och läser sina böcker och gör olika ljud till djuren eller sakerna. Hon har blivit en riktig pusstjej och igår fick pappa många pussar där Maja även lägger till en ljudeffekt, mmmmm! Och ser nöjd ut!

Maja sover ute på loftgången och det är så skönt att slippa klä på vagnen hjulskydden varje gång hon skall sova.

Ska läsa lite nu!

Inga kommentarer: