onsdag 25 juli 2007

Ett paket kom med posten idag....

har jag beställt ngt jag glömt bort (?!) var min första och ganska troliga tanke. Men icke!!!! Världens goaste bästis hade ordnat jordens sötaste present. Ett underbart vitt påslakanset med röda prickar och en ko på. Det underbaraste lilla bäddset jag någonsin skådat! Skall lägga upp bilder så fort jag hittar kameran. Kände mig en smula nere sist vi pratade, och då ville hon överraska med en present. Kan säga att jag känner mig mindre nere, för med en sådan fin vän kan man inte annat än att må bättre. Och då syftar jag inte på att få presenter, utan att bara veta att jag har en sådan fin vän. Omtänksam är bara förnamnet!

Tack min fina C!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss gosemosan!! Härligt att det blev uppskattat, var precis min tanke!

Kram bästis!!!