tisdag 8 januari 2008

:)

Hemma igen efter några mycket givande timmar. Blev mött av en glad lite äldre kvinna som tog mig i famnen på en gång och hälsade mig välkommen. Blev visad runt i de snygga lite lyxiga lokalerna. Reportern och fotografen kom (två unga trevliga tjejer) och intervjun började samtidigt som vi drack kaffe. Samtalet flöt på bra och fotografen tog kort nästan hela tiden (hjääääälp!!!), hoppas att ngt blir bra, och att de kan photshopa bort några kilon.....! ;) Fick en del frågor som jag hoppas att jag inte svarade tokigt på, det känns inte så i alla fall. Fick även en del små hintar av Birgitta Kulling om att de på hennes mäklarfirma (som hon sålde till en kollega i somras) behöver en ny flyttstylist......... På ett par dagar har det minst sagt hänt mycket. Det känns som en dröm som förhoppningsvis blir verklig. Och det är ju bara jag som kan jobba mig till det. Med vissa goda kontakter och lite gratisreklam som den här intervjun. En uppföljning av den här intervjun kommer att göras när reportern plus fotograf följer med mig när jag skall styla en lägenhet. Birgitta Kulling sa då att "vi ska hitta en riktigt bra lägenhet till dig som kan visa bra före/efter bilder". Ja tack!

Är väldigt glad nu, och till på köpet så har jag gått ner 1.6 kilo. Visserligen på två veckor, men ändå!

6 kommentarer:

Diana sa...

Å vad roligt att de valde ut just dig! :) Det kommer gå jättebra tror jag.

grodis sa...

Men gud så roligt!
Go with the flow...!

Lycka till! :-D

syster A sa...

Det är så himla kul allt detta. Ska bli roligt att följa din väg till fullfjädrat proffs.

Kram stolt syster :)

Anonym sa...

Härligt!!! Vet du när det ska publiceras?
När får ni veta om lägenheterna???

Paaaa C

Anonym sa...

Där ser du..det var inget att oroa sig för. Du kan!! "Peppning på hög nivå" Vad kul med en uppföljning senare. Vilken gratisreklam för dig och ditt nya stylingliv.Kan inte bli en bättre start:-)

Duktiga du som visar minus på vågen. Kämpa på! Jag kämpar vid din sida så hör av dig om det går trögt.

KRAM

Anonym sa...

hej ville bara ;nska god forts'ttning p[ nya [ret o grattis till ditt jobb!!!!!!!!h'lsa andrea ocks[ kram fr[n jannika moa o jakob