torsdag 19 april 2012

Från päron till praliner


Då var första arbetsveckan avklarad. Det känns toppen! Visst känner jag av ryggen lite, men det ger sig nog med tiden.
Mår så bra av att äntligen vara med i leken igen, att bidra, dra mitt strå till stacken. Om än bara två timmar per dag.

En ask med praliner till påsk stod och väntade på mig i kylskåpet. Läckra!
Nu är det helg igen för mig, och imorgon skall tjejerna och jag äta frukost på ikea.
Självklart skall vi fylla på fruktförrådet på torget, och fredagsblommor skall inhandlas.

Ser redan framemot nästa vecka då jag säkerligen kommer att mötas av samma små utsträckta armar som jag gjort denna vecka!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Är det där praliner? Hur coola ser inte de ut då :)

Härligt att höra att du jobbar igen, det behöver du. Kram