torsdag 27 maj 2010

SATC 2

Snygga gottestrutar!!!
Glada vänner med bubbel (och extremt färgglada kläder....!)
En del av innehållet i goodiebagen!
-
Filmen var ok. För mycket mellanöstern, för lite New York. En smula fördomsfull. Fina scener där vänskapen mellan vänner är stark. Lite besviken faktiskt.....
Och så valde hon fel kille/man!
Dock är det väldigt sällan man kommer iväg på bio och ett glas vin med kompisar, så kvällen var lyckad ändå.
-
Skönt efter ett par dagars vabbande att bara få vara jag.

7 kommentarer:

Anki sa...

Va fiiiina ni e!!!

Cecilia sa...

Fy vad fet jag är! :( Men tack för en supertrevlig kväll! Mys på hög nivå och jag är inte besviken av filmen!

Kram

Frida sa...

Vilka härligt fina bilder på er!

syster A sa...

Mysig kväll och fy vad fet JAG är....men fina bilder ändå!

Kram :)

syster A sa...

...och HUR står jag med benen *asg*

Gabriella sa...

En riktig tjejkväll är aldrig fel! :-) Ska se filmen nästa vecka.

Ha det gott! Bella

Anonym sa...

Mysigt med bio, vin och vänner en kväll :)
Hoppas ni har en bra torpethelg!
Kram Camilla som har slutat arbeta nu på ett bra tag!