fredag 12 november 2010

Mycket!

TineK home. Bild från facebook.
Gillar de fasettslipade glasen. Bilden saknar lite värme tycker jag, annars ursnygg!
.
Fredag igen!
Veckorna rusar fram. Dock har denna vecka känts som evighetslång. Har kämpat med feber, inskolningar, skyddsombudskurs/fackligt möte, fotografering och vardagens olika mödor!
Gick hem några timmar tidigare från jobbet igår och stupade i soffan.
Tjejerna är på dagis idag så jag kan med gott samvete "hänga" på sofflocket hela dagen.
.
Om 12 dagar reser vi till solen. Tänkte kika igenom skyshop-katalogen för att se vad som skall beställas. En ny parfym skall det definivt bli.
-
Imorgon åker jag till Stockholm på studiedag med jobbet. Vi skall få lyssna på lite olika föreläsare, bland annat en kvinna som är "stor" inom Montessorivärlden.
Lördagskvällen tänkte jag vara pigg och fräsch och på mingel i butiken Papper som har nyinvigning med bubbel och snittar.
Fars dag skall vi såklart uppmärksamma på ett lagom sätt. Vi gör inte så stor affär av dessa kommersiella påhitt!
,
Psst glöm inte min tävling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas du får en mysig dag i soffan!
Mamma och pappa kom hem från kanarieöarna för ett par veckor sen. De var och tittade lite på hotell i det området dit ni ska åka. Det var väldigt fint tyckte de. Det kommer nog att bli helt underbart med tjejerna.

Kram Johanna