tisdag 10 maj 2011

Stiltje

Just nu finns inte energin till att blogga. Livet pågår dock i full skala. Jobb, förskola, vardag och helg. Brukar få en dipp i bloggandet ett par ggr per år, men brukar alltid hitta tillbaka igen. Imorrn och tre dagar till de närmaste två veckorna skall jag på kurs. Är skyddsombud/fackligt ombud på min arbetsplats och nu är det dags att få all kunskap om det jag åtagit mig. Det skall bli intressant och kul. Vi kommer att vara på ett fint hotell i stan, och sist var det både en liten frukostbuffé, fin lunch och en otrolig fikabuffé på em. Lärande blandat med lite "lyx" låter toppen för mig som intar mina luncher på ett pedagogiskt sätt fyra dagar i veckan!

Tusen tack ni fina som kikar in varje dag, och tack för rara kommentarer!

KRAM Caroline som skall lyxa i helgen med fina maken på en kryssning i svit!

we♥it visar de vackra magnoliorna.

Inga kommentarer: