måndag 17 oktober 2011

Fjäril

Den här vackra krukan fick jag av syster & co när jag(vi) fyllde år. Planterade plättar i luften och hoppas de trivs!
Krukan kommer från Kaleido på Östra station. Inte så många som har en likadan, och det är lite mysigt!

Vill återknyta lite till mina svar i inlägget under.
En sak som är rolig med bloggandet är all härlig inspiration ni bjuder på. Ni som lämnar ett spår från för mig nya bloggar. Tänk vad man kan inspireras och få nya idéer.
 Känna igen sig.
 Toppen tycker jag!
Ett tips nu inför jul som inte är så långt bort är att titta in hos Liljor och tulpaner. Wow vilka blomsterkreationer och vackra bilder Mariette får till.
Inspiration!

Här hemma börjar tjejerna krya på sig, hemma imorrn med, sedan hoppas jag att vi alla mår bra och att vardagen blir som den skall vara!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Superfin verkligen! :) kram