tisdag 27 december 2011

God fortsättning önskas


Tredje dagen efter jul och ett par dagar av vardag är här. På ett sätt skönt. Mitt i all min smärta behöver jag vardagens rutiner. Annars skulle jag sova hela dagarna då jag släpper allt när R är hemma. Känns som att jag står och vickar på en kant.

Tjejerna har fått så mycket fint i jul. Lego, en keyboard, shu shu pets (söta, men en himla oljud mellan varven!), kläder, massor av pyssel, böcker osv.Tack!
Vi vuxna har inte heller gått lottlösa!

Nu vill jag ta bort allt rött, och in med våriga pasteller. För tjejernas skull så väntar vi nog till nyårsdan.

Faten på bilden är några av våra julklappar vi gjort och gett bort. Internet är en plats full av inspiration!

1 kommentar:

FaB Keramik sa...

God fortsättning på dig och tack för att du kikar in hos mig ibland! Ha en fin afton! Kram Frida