fredag 8 februari 2008

Packa packa packa

städa städa städa! Det är vad som gäller i helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Japp, drömlägenheten kommer att bli vår!

Det skall bli så roligt att få inreda ett boende från grunden (med de möbler vi har), och att tillämpa en del av mina nya kunskaper. Bla feng shui. Har beställt en bok om feng shui för svenska hem.

På kursen igår hade vi innehavarna (kan man skriva så?) av Uppsalas finaste/snyggaste blomsterhandel. Interflora Trend. Det var mycket, mycket nytt. Det handlade om färg, kulör, valör, gyllene snittet, talet 3, grupperingar, balans.......osv....osv. Mycket intressant. Vill fördjupa mig i det här. Det här är grunden till att få ett hem snyggt. Det handlar inte bara om att möblera snyggt, få in ljus. Det handlar om former, dominerande färger, grupperingar och en miljon andra saker! Nya kunskaper för mig som är superintressanta!

Och loggan blir så snygg. Min egen reklamkille (min guddotters pappa!) är en begåvning!!!!!!!! Han har lyckats fånga hur jag vill ha det.

Det här blir en rolig med hektisk helg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt härligt! Det ska bli kul att mysa med Ellan!!! :)

Paa C

Anonym sa...

Åh.. eran lägenhet är våran dröm lägenhet :) Tänk så bra det kan bli svägerskan
kram på er /Jessica

Hanna sa...

Grattis! Vad mycket roligt som händer för er nu med ny lägenhet, företag och en hittills superbra dagisstart! :)

Anonym sa...

Vad roligt med den nya lägenheten. GRATTIS! Lycka till med allt packande..det är ju inte riktigt lika kul som att packa upp och göra fint.
KRAM

Anonym sa...

hej hej grattis till lägenheten!!!vad kul att det går så bra för maja på dagis!jakob har också börjat nu o det funkar också jättebra!!!kram fån jannika moa o jakob

Jes/Vita villa vila sa...

Hej söta du,
Tack för titten & din rara kommentar på min sida :) Blir så glad!

Vad roligt att hitta till din härliga blogg - hit kommer jag gärna igen!

Önskar dig en fin vecka,
Kram Jes

syster A sa...

KUL KUL KUL KUL!!!!


Kram A

Anonym sa...

Jippi

Tusen massa lyckokramr..
Gud vad kul att flytta..
Många grattis kramar i massor från oss....