måndag 1 december 2008

Nytt i hallen



I helgen, eller rättare sagt i fredags monterade Roger ihop dessa två överskåp från ikea, tillsammans med tre små hjälpredor. Igår söndag kom täckskivorna på plats och skoförvaringen är färdig!
Proppskåpet kommer att döljas av en låda i aluzink som R bockar till på jobbet. På tal o R´s jobb så står där nu fuskspisen och väntar på några fler hantverstimmar innan den kan flytta hem till oss. Härligt!
Jag/vi är jättenöjda, och alla kan ju tänka sig hur det såg ut innan med ett skoställ fullt med små supersöta kängor, stövlar och skor blandat med mina stövlar och Rogers kängor! Härligt att mötas av ett lugn när man kommer som gäst till oss, eller när vi själva kommer hem. Att det ser ut som det där jackor/kappor/overaller hänger tar vi tag i senare!
Och som sist så bjuder jag på bilder med härligt ljus! ;)
(Tänk vitt golv!)

7 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Hittade dej genom Juniform..härliga grisar du gör! Ha en fin vecka..spännande i morgon!!// Eva

syster A sa...

Men guuud så fint det blev!! Kanonsnyggt. Vilken underbar syn i en hall :). Roger han kan han!!

Kram A

Yogamamma sa...

Fan vad snyggt. Kan jag få låna Roger till mitt nya hus månntro, så kan han fixa ngt liknande där ;)

Fia sa...

Jättefint! Verkligen ordning och reda! Va ni pysslar och grejar, ROLIGT!!! Hoppas att ni hade en mysig första advent! Så stora och fina dina tjejer är!!
Kramar Fia

Anonym sa...

Tänker vitt golv..... :-) Tjusigt!! KRAM

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack och bock hälsar en glad Roger! visst kan jag låna ut honom Anna!!!

Blir så glad för alla fina kommentarer!

Kika in imorrn på utställningen på Juniforms blogg!

Anonym sa...

hallen är alltid svår att möblera tycker jag men det där såg ut att vara en bra lösning!