tisdag 16 december 2008

Och vinnaren är......

Stor grattis till dig och tusen tack till samtliga tävlande. Ni har skrivit så fina kommentarer, och jag har upptäckt nya fina bloggar!
Det här med tävling har varit roligt, och jag kommer absolut att ha fler framöver!
Jag har ett pris till, ett stilpoängspris!
Jannica får ett rött litet hjärta i samma stil som JulOfanten för sitt fina rim!
Stora kramar från mig!
Skall krypa upp i nya stora fina bruna soffan och titta på engelsk deckare på fyran. Hoppas att Leilas rocky road hinner stelna så man får sig en smakbit. Annars får jag trösta mig med att njuta av den fina fuskspisen som står på sin plats ( dock ej helt färdig) och pryder vardagsrummet/köket!
Tack igen alla rara
(maila mig era adresser så kommer vinsterna med tomten via posten! caroline@detalj.nu )

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh vad roligt att vunnit ett stilpoäng pris!!!!!!!!detta gjorde min dag!!!!!tack tack!!!!!stora kramar jannika