lördag 13 juni 2009

Home alone

Hur mycket jag än älskar mina fina tjejer så blir det mycket ibland.
Nu är jag ensam hemma. Roger och tjejerna är på väg till torpet. Jag skall sy idag. Presenter, GrisOfanter och vimplar! Så se upp alla vimpelförsäljare därute, snart får ni konkurrens av vimplar i nytt utförande! ;)
En prommis i regnet i em får bli dagens motion då jag fick sovmorgon i morse och missade baspasset på f&s.
Sushi till middag och någon mysig inredningstidning som sällskap.
Min lördag!
Hur ser din ut?!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det låter som en helt perfekt dag du har framför dig! Ibland behöver man verkligen vara ensam.

Själv är jag 50% "barnfri". Salma är på bio med sin far, och Leo åker strax isäng. Funderar på att baka rulltårta med hjortronsylt:)

Anonym sa...

Lät som en supertrevlig lördag. Vi har haft kaos idag.
Kram Angelica som fortfarande känner sig som nybörjartvåbarnsmamma

Maja sa...

Själva har jag och Jonas varit på utflykt (idag blev det buss+buss till ikea, fyra timmar där och buss+buss hem) och sen har vi en ny "lek" här hemma... måste vakta jonas STÄNDIGT, han "kramar" hannes stenhårt runt halsen... INTE ok!

hoppas din kväll blir lugn och skön!