onsdag 5 augusti 2009

Ett måste!


Snittblommor, levande grann färgring. Ett måste i vårat hem. När jag var "ung och singel" kunde min sista hundring gå till blommor istället för mat! (nejdå, skåpen gapade inte helt tomt!) På blomsteraffären visste de alltid vad jag ville ha! ;)
Den här underbara liljan fick jag av tjejerna och R i "första dagen på nya jobbet present". Ljuvlig och råååsa!
Ellens första dag på dagis/förskolan gick såklart toppen. Dock ville hon inte sova, "jag nej goa, jag leka"! Somnade i cykelkärran på väg hem.
Mitt jobb känns toppen. Barnen är urmysiga och ser mig redan som en trygghet, personalen som jag har träffat och arbetat ihop med är alla mysiga och trevliga. Det börjar redan kännas som "mitt jobb".
Nu skall vi mysa med ett glas Barolo gomba -04 (R köpte det i Italien i våras) och en bit gryuere grand jura. Norska serien Hunter på ettan blir vårat sällskap.
Njut av din kväll!

Inga kommentarer: