söndag 2 augusti 2009

Nytt jobb, ny kopp!

"Ett äpple om dagen håller doktorn borta!"
Ser framemot det nya livet som börjar imorgon. Rutiner, ordning och lite mer reda. Saknaden av tjejerna kommer att vara tuff, men jag vet (och det är faktiskt en tröst..) att det är många med mig som känner likadant.
Matlista, städdagar och fredagskänsla!
Det blir nog en toppenhöst! (Jo, jag börjar få lite höstkänslor, min absoluta favoritårstid.) Då trivs jag som bäst, alla vackra färger, dofter och den speciella luften. Plus att jag känner mig som finast på hösten. Tänk en snygg kjol, stövlar och en jeansjacka. Toppat med en snygg väska och en sjal!
:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!vad fint du gjort om din sida!!!:)hoppas allt kommer gå bra med nya jobbet!!!kika gärna in på min blogg http://jannica7.blogspot.com kramis

anki sa...

Lycka till i dag!! <3