torsdag 5 november 2009

Grattis.....

Monia!
Jag bad min man att säga ett nummer mellan ett och femton. Nio fick jag till svar!
Maila mig din adress carolineodelhall@passagen.se så skickar jag dig blöjförvaringen!
Tack till alla som var med och tävlade! Klurar redan på en jultävling så kika gärna in med jämna mellanrum om ni är nyfikna. Är någon intresserad av att köpa en blöjförvaring så kika på tradera! Sök på mitt alias c.lin1 och fynda!
Återkommer imorgon med mer bloggning. Är nyss hemkommen från den sista kvällen av min inredningskurs med härliga Madeleine Gesar och Louise Sareld!

2 kommentarer:

monia sa...

Åh, så glad jag blir! :D Tack så mycket!! :)

Jessica sa...

Nej jag har inte kollat på kajsa johanna.
Jag har tänkt att ha den på samma dag med lite mat och vin. Så runt 5 kan man komma om man vill.
Men jag ringer imorgon lördag så får ni veta mera. Kram på er