fredag 23 mars 2007

Fredag och dagishämtning!

Idag skall Maja och jag hämta kusinvitamin David på dagis! Det skall bli kul, men lite nervöst! Hehehehehe! Det är ju två underbaringar som kan vara lite bestämda ibland, och vi har ju bara en vagn för en knodd. Men, jag tror att David kommer känna sig stor och vilja "hjälpa" mig med att dra Maja´s vagn osv. Jag tänkte i all fall att det får ta den tid det tar att gå hem. Lite träning för livet som tvåbarnsförälder!

Imorrn är det äntligen bokklubb igen! Pigge Werkelins bok skall diskuteras och vi skall avnjuta Atlantis goda brunch!

På söndag är det födelsedagsfika för svåger F. Plus att vi måste kika på en annan syskonvagn. Emmaljunga har dragit tillbaka den modell vi valt, pga att hjulen inte tålde belastningen av två barn. Då kan man ju undra hur de har utfört sina tester?!!! Gillar ju brio bättre....men vi vill ha svängabara hjul, vilket inte brio har. Det har däremot teutonia på en syskonvagn, men den vagnen är stoooor. Hade varit skönt att slippa börja om.

Ikväll skall R på lite jobbkul. De skulle spela hockeybockey (hur fult är inte det ordet?!) och sedan gå på afterwork på Flustret. Jag tänkte stanna kvar hemma hos svåger F, David och syrran en stund ikväll. De vet bara inte om det än!!!!

Inga kommentarer: