fredag 2 mars 2007

Inredning!

Det kliar enormt mycket i mina inredningsfingrar. Har sett det perfekta duschdraperiet på Hemtex. Och en badrummsmatta som är lika perfekt. Har tänkt mig en ljust grön nyans....och de har prickat rätt. Nu måste jag bara låta den lilla ekonomen på högra axeln få resonera lite med shopping-djävulen på den vänstra. En svår match! Har i allafall ekonomihandlat på Willys idag! Heheheheheehh!

Och så vill jag ha nya kuddar till soffan. Rosa. Har ett fint linnefodral från Himla, så jag behöver inte förköpa mig, man skall ju även få plats i soffan!

Och så vill jag ha lite vårfräscha mammakläder. Köpte en jättegullig rutig blus (hemskt ord...) på lindex igår, men vill ha lite fler ombyten. Man är ju som sagt var en småbarnsmamma, med allt vad det innebär.

Maja sover efter vår handlingspromenad och har snart gjort det i en timme!

Nu vill jag ha vår!

Inga kommentarer: