torsdag 28 januari 2010

Award! Hihihihih!

Jag har fått denna fina award av min vän från Västerås, TokTova!
.
Jag skickar den vidare till min syster som är en kreativ själ!
.
Man skall tydligen länka till sju personer, men jag länkar bara till en!
.
Ok, sju saker om mig kommer här.
.
* Tänker på inredning hela tiden. Och då menar jag hela tiden! Alla har vi våra böjelser. ;)
.
* Är enäggstvilling. Har dock varit tvåäggstvilling i 32 år tills vi via en tvillingundersökning gjorde ett så kallat zygositetstest där det fastställdes att vi är enäggstvillingar. Till 99.9 % säkerhet!
.
* Har vunnit en tävling i tidningen Okej då jag och ovan nämnda syster fick träffa Marky Mark (Mark Wahlberg!). Okejs fotograf fick problem med sin kamera, det blev inte ett foto från den träffen. Vi fick då alla (!) våra rullar framkallade och visade i okej!
.
* En avlägsen släkting på farmors sida var med på Titanic!
.
* Är inte ett dugg långsint. Blir arg snabbt, men lika fort glad igen!
.
* Älskar alla engelska och danska deckare. Ett glas vin till det och tv-kvällen kan inte bli mer perfekt.
.
* Älskar att ha massor av vänner och släkt hemma. Duka fint, bjuda på ngt gott och bara mysa la familia big style!

Inga kommentarer: