fredag 30 september 2011

Min nya bibel!




Älskar denna juvel till bok!
Har länge velat ha den, varför det tog sådan tid att skaffa den vet jag inte!
Nu är den i min ägo och det är ren och skär njutning.
En feng shui bok i min stil.
Färg, glädje, och inspiration.
Inte så "perfekt".
Ett hem med personlighet är det mest trivsamma hemmet i min mening.

Alla bilderna ovan är tagna ur boken, och det är bara en bråkdel av alla vackra bilder och ord.
Snygg bok, enkel att förstå och så är den rosa och på dansk!
Kan inte bli så mycket bättre.

Kika in här: Ranvita La Cour

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Hej Caroline och tack för din rara kommentar på min blogg - jag blev glad och hoppas du kikar in igen!

Du tar härliga bilder och jag ska absolut titta mer på din fina blogg.

Trevlig helg!

syster A sa...

Den boken lånar jag gärna hjem någon gång hvis jag får!

Kram syrran :)

Ida sa...

Den ser ljuvlig ut, skall genast kolla upp den. Tack för tipset! Kram Ida

Ita sa...

Hej, vilken fin blogg. Och jag håller med, personligt ska det vara! Får nog inhandla denna bibel jag med ;) Ha en fin vecka!