torsdag 1 september 2011

Teatime

Härliga september!
Drycken för kvällarna är såklart te!
Just nu favoriten Lundablandning, från tehuset Java i Lund.
Gott, gott.
Tänk om man kunde sticka sig en sådan här fin mugghållare. Är nog enklare än det ser ut, behöver ju inte mönstersticka. Tänk ett gäng muggar med olika klädslar. Snyggt!
.
Torsdag (igen!) och tjejerna och jag har tagit helg.
Massage på jobbet, en bra arbetsdag och ett träningspass. Är så glad att ha kommit igång med träningen. Det är så kul, och jag är så peppad och känner mig så pigg och glad!
Imorrn skall tjejerna och jag köpa lite höstblomster, mysa själva på kvällen då maken/pappan är på konferensresa.
Lördag blir barnfri för mig. Fika på stan med syrran och bästis plus guddotter.
Sushi på kvällen såklart!

Bloggandet går lite på sparlåga, lusten finns men inte orken!

Inga kommentarer: