lördag 24 september 2011

Mmmm kaffe...


Nymalda bönor från Mollbergsblandning. Ljuvlig start på lördagen.
Solen skiner även idag, och jag är så sugen på att shoppa!
Nytt tyg till sänggaveln. Det är så snyggt med mycket mycket färg och mönster, men så djärv är jag inte i mitt val. Kan tänka mig en ljusbeigegrå randig variant. Lite grövre.
Kuddar med lite färg, gärrna mörkcerise, och något mönstrat.

Har njutit morgonen med det ena uppslaget vackrare än det andra i Sköna hems senaste nummer. Det var längesedan de kom ut med ett så klockrent nummer.
Pulshöjande inspiration och skönhet!

Ha en finfin lördag, här i Uppsala skiner solen och snart tar vi en tur ner "på byn" för att så småningom möta upp mannen som bott på "Bokmässehotellet" där bland andra Alex Schulman och Magnus Uggla också bott. Men ja ä int bitter!
;)

1 kommentar:

syster A sa...

Härlig bild! Måste få låna SH när du njutit klart av den. Själv satt jag i mya köksoffan och drack mitt kaffe. Det funkar om man säger så :)!