torsdag 5 februari 2009

Besvikelser

är livet fullt av. Tyvärr ibland när man minst anar det...

Fick ett mail idag som gjorde både mig och min kära syster lite paffa och besvikna. Fick i princip en beställning från en butik när vi var i Malmö för några veckor. Fick ett mail idag från de (efter lång väntan på svar) om att det inte motsvarade deras önskan. Ok, det kan jag köpa, alla har olika smak. De sökte i pricip efter ett plagiat till en vara de redan hade haft i sitt sortiment. Sådant gör vi inte. Nåja. Vad är en bal på slottet. Nya tag! Snart visar vi upp ett av våra projekt.

Eftersom måeendet härhemma inte är på topp, så undrar jag vad nästa vecka har att bjuda på för besvikelse....?

Orkar inte vara positiv. Vill ha sol, vår, färska blommor och barn som sover till åtminstone halv åtta någon gång.

Tur att de är de finaste tjejerna som finns!

6 kommentarer:

Yogamamma sa...

Kram och energi till dig. Känns som du behöver det idag. Din Grisofant förgyller vår dag. Om och om igen.

Cecilia sa...

Vad trist! Men ni kommer att lyckas så bra ändå, utan att göra plagiat!

Hoppas du känner dig piggare och gladare snart!

syster A sa...

Klippa klippa, nåla nåla...Det är deras förlust!


Kram syster in crime :)

Anonym sa...

Hej Caroline!

Jag läser din blogg någongång varje vecka och tycker den är så himla trevlig. Man blir verkligen på bra humör och sitter här hemma och bara ler... Era flickor är helt underbart fina och roliga. När de hoppade från soffan var så kul att titta på.... Skratt...

Det var ju verkligen länge sedan vi sågs och jag ska försöka ta mig ner till Uppsala för att träffa dig, det vore verkligen kul. Tänk när vi jobbade ihop, så länge sedan och så mycket har hänt för oss båda...

Tack för en jätte bra blogg.

Kramar från Pernilla i Gävle.

m sa...

Tycker det låter som att det är dags att skicka iväg karl och barn en helgkväll. Bjud in syrran o diverse andra och ha en spa kväll. Ansiktsmasker, krämer, oljor, doftljus! Plus gott enkel mat, kanske en sallad avnjut det med en flaska gott vin!! Glöm inte mjuk skön musik..... Det tycker jag låter bra iallafall! Hoppas du får det bättre snart!

Anonym sa...

Trist att dom inte kunde säja det på en gång att dom ville ha ett plagiat...


Trist,trist..

Ni kommer att göra er grej och mycke bättre..

Kram /K