söndag 15 februari 2009

Här blir det andra bullar!


Bullar i massor skall det bakas idag. Nästa lördag skall Maja ha sitt treårskalas för släkt och vänner, lördagen efter för föräldragruppskompisarna. Två degar står på jäsning. Som vanligt när vi bjuder så blir det många gäster-det bästa som finns tycker jag!
Har sökt på nätet efter tårtinspiration och hittade denna på Dean & deluca´s hemsida! Maja vill ha en gräddtårta med gul och rosa grädde! Kanske kan jag inspireras lite av denna?!
edit: 120 bullar kanske räcker?! ;)

3 kommentarer:

m sa...

Cool!!

m sa...

min erfarenhet av yngre barn säger att de oftast inte är så förtjusta i tårtor. Nu kanske lill-skruttan är det men tänkte ändå föreslå en smaskig fruktsallad istället -med glass. Brukar gå hem hos de flesta, och är också nyttigare. haha. Hur som haver hoppas jag ni får det trevligt! Hälsn M

Fia sa...

Hej! Vilken fin färgglad tårta! Ser fram emot en bild på Majas tårta! :)
Jag har lagt till din blogg på "mina länkar", hoppas det är okej, säg till annars! Hoppas allt är bra med er!
Kram Fia