torsdag 20 januari 2011

Bugs & butterflies


"Mamma, fjärilarna är jättevackra" var det första Maja sa till mig när jag kom innanför dörren igår em.
.
Vabb.
Blir galen snart.
Vill. Inte. Vara. Hemma. Mer. Nu.
Vill jobba, ha en vardag.
Har inget tålamod alls. What so ever.
.
Skulle fått några efterlängtade timmar för mig själv imorgon. Hemma. Bara jag, innan kursen som är mellan 14 och 20 imorgon em/kväll. Tack och lov får jag hjälp på dagen av farfars sambo Inger. Syrran tar kvällen och lördagen. R är på konferens.
Skall snart packa in ungarna i bilen, sätta på mig snyggkjol, stövlar och läppstift. Måste komma hemifrån. En liten tur till Plantagen orkar de nog med. De febriga trollen.
.
Skriv något upppiggande! ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

håller alla tummar o tår att tjejerna blir friska snart!!!!hoppas du hittar något fint på plantagen som gör dig lite piggare:)kram

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack! ;) Kram tillbaka till dig med vabbande mamma!

Cecilia sa...

Roger kan väll vabba med? Förstår att du blir kollrig snart. Hoppas kursen blir kanon!

Kram

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Roger har vabbat större delen av tisdag plus hela onsdag. Vi delar ungefär lika, dock vabbar jag lite mer pga löneskillnaden.

Skall bli kul med kurs!

Gabriella sa...

Stumpan, förstår dig så väl! Håller alla fingrar å tår för att de små piggar på sig fortfort!
Hoppas ni kom iväg till plantagen och hittade nåt fint :-)

Kram på dig så länge

Unknown sa...

Hoppas du haft en bättre dag idag och att du fått lite egen tid, det är sååå välbehövligt =O)

Ville passa på att tacka dig för att du länkar till min blogg, jag blev väldigt glad när jag upptäckte det =O)

Ha en fin helg!

Kram