torsdag 20 januari 2011

Dagen

Hängig skrutta.
Lilla dockmamman.

Nytt grönt till hemmet, plus en liten tidning.
-
För att inte få fullständig spunk, så var vi iväg en timme till Kupan, Plantagen och Citygross. Alvedonladdad Ellen och relativt pigg Maja var rätt nöjda med det upplägget. På Kupan fick de varsin docka ( 15 kr för två!), på Plantagen fick de välja tulpaner till våra barnvakter och på Citygross fick de sitta i vagnen bland ännu fler gröna växter.
Mamman rätt nöjd!
.
Nu avnjuts ett glas vitt, medans tjejerna snusar i vår säng. Ellen har hög feber och är täppt. Var en mindre bra mamma när jag gav henne nässpray nyss. Hjärtat brister.
Försöker få till ett inköp av en till säng in till vårat sovrum. Jag har inget emot att de kommer till oss om nätterna, det jag har emot är att det är så trångt. Just nu behöver de oss som trygghet på nätterna, och då får det vara så.
Som mamma så känner jag mina barn och deras behov.
-
Småkikar på 27 dresses på nya tv 11 samtidigt som jag surfar runt. Fick en trevlig insättning häromdagen från fk som jag upptäkte tidigare idag.
Shopping?!
;)

Inga kommentarer: