fredag 3 augusti 2007

+ 9!

No comments! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ignorerar ni fortfarande ;)

Kram Cec

Anonym sa...

Men vilken envis liten skit som ligger och trycker inne i din mage då.
Har de börjat prata om en tid för överburenhetskontroll än?

Ni är i mina tankar från morgon till kväll. Det första och sista jag tänker på när jag går och lägger mig och när jag vaknar på morgonen. Ja det är väl bara att fortsätta vänta. För mig funkade det lite att kolla på komedier och roliga serier för att skingra tankarna något. Jag kommer gärna förbi och lånar ut nåt till dig om du vill. Jag förstår att du inte orkar vara social. Jag kan hänga på dörren till er och se smita ut igen ;)) Jag vet att man inte orkar. Man orkar ju inte ens med sig själv när man gått länge över tiden.

Kram Kram
Johanna

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

C! Japp, försöker ignorera, men det är svårt när bebbin är mer vild än tam i magen!!!

J! Vad rörd jag blir av det du skriver! Vi har en tid på onsdag för överburenhetskontroll och jag är totalt övertygad om att bli igångsatt. Känner ganska mycket på kvällarna, men icke! Dagarna går rätt bra, det är besvikelsen på morgonen som är värst! Hojtar till om jag vill låna ngt, och vill jättegärna träffas!

Jättekramar från mig!

Anonym sa...

Men mosters lilla skitgris då! Ligga där och trycka. Varmt och skönt kan tänkas, men tänk på oss då. Alla famnar som bara väääääääntar på att få överrösa med kärlek (och kläder hahah!).

Kom NU!

Syrran: du är BÄST! Ingen protest!

Kram A

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack syrran, det värmer! Det känns verkligen som att den aldrig kommer att komma ut...!

Kram C