torsdag 16 augusti 2007

Och precis efter att jag skrivit

förra inlägget fick jag en sådan enorm smärta i hela magen. Kände mig som inflammerad i buken, trodde jag skulle svimma. Inget bra läge för det eftersom jag var ensam med småskruttarna.... Ringde syrran och grinade, ringde R som låg i tandläkarstolen med en avstängd mobil. Syrran snabbade på som sjutton hem hit. Innan hon kom hann jag ringa gynakuten som skulle ringa upp, och R hann hem. Stackarn hade sprungit till cykeln och ilat hem till sin stackars fru... Gynakuten sa att mina besvär hängde ihop med uvi´n, och jag blev lugnare. En citodon tillsammans med mina endorfiner som smärtan triggade igång hjälpte en del! Ucsh och fy så rädd jag var.....

Bvc besök för lilla "grisen" Ellen gick bra! 3895 gr var dagens vikt! En ökning på 200 gram på fyra dagar. Maja vägde så vid tre veckors ålder. Totalt olika små tjejer, och det är så kul!

Dags för amning och sedan sängen! Skall försöka lägga in fler bilder på Maja och Ellen imorrn! De är ju så söta!

2 kommentarer:

Diana sa...

Hej gumman!
Så söta de är, tjejerna. Tänk, vilken lycka! :)

Aj, aj med det magonda. Hoppas att det känns bättre snart så du har krafter nog att busa och vara amma ;)

Känner mig lite priviligerad att kunna få följa även Ellen från födseln precis som med Maja :) Så gullig du är som vill dela med dig såhär.

Massor med kramar från oss till hela familjen!

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre nu!!
Stoja stoja Ellen!! :)

Sätt gärna in mera bilder.

Puss och kram C och J