tisdag 7 augusti 2007

Nu skall jag ringa till

bedömningsmottagningen. Vill få ett löfte om att inte behöva åka hem imorrn efter besöket där. OM nu inget (mm eller hur...?!) skulle hända idag/inatt. Måste bara hämta lite kraft först.

ALLT är botten nu. Sover inte. Ont i kroppen av all vätska. Har ingen ork till Maja; nej mamma kan inte /orkar inte/måste vila/sova osv osv osv. Mamma kan inte men VILL. Det här är inget liv. Det är en väntan som är en pina. Särskilt i denna värme. Är så nere, så jag är rädd att drabbas av deppression när bebisen väl är ute. En bebis som jag inte kunde bry mig ett skvatt om känns det nu. Jag vill vara mamma till Maja, en mamma som orkar.

Tittar på webbisarna och tycker att alla tränger sig före oss. Logiskt!!! Eller inte......

13 plusdagen och jag längtar faktiskt efter bebbin............

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaddå faktiskt ;) _Klart_ att du längtar efter bebbin.
Nu är det ju max 2 dagar kvar, upp med humöret nu gumsan.
Snart kommer du orka med Majsan igen och ha en bebbi att snusa på.

Kramar i massor och berätta hur samtalet gick sen!