tisdag 20 november 2007

Ensam hela dagen

pga att R hade ett kundbesök/säljare? på besök plus att den smarta personen hade bokat ett bord på restaurang efter demonstrationen av prylarna. Och det fick jag veta idag. Med en sjuk Maja och en ganska så tjock hals på mig själv. Som den goda fru man är sa jag att det självklart gick bra (det är ju ändå ett nytt jobb), och det har gått över förväntan. Maja somnade vid sju och Ellen vid nio. Maja ramlade och slog huvudet, fick knappt fram ngn luft, så mycket grät hon...... Jag kände mig som en hemsk mamma för precis då gullade jag med Ellen. Maja grät efter pappa........ Hon har blivit en liten snubbelfia de senaste dagarna, hon har annars alltid haft stenkoll på var benen och armarna är. En mycket positiv sak med övertiden ikväll är att han slutar klockan elva imorrn fm! Härligt!

Idag skickade jag in min ansökan till utbildningen. Nu gäller det att tro på sig själv. Ibland är det svårt, men jag vet faktiskt att jag är ganska bra på det här! Jag stryker ganska! Jag är bra! Ha!

Inga kommentarer: