torsdag 22 november 2007

Nehej, inget dagis för Maja tydligen.

Placeringstanten ringde nyss och tog tillbaka platsen eftersom jag är föräldarledig. Vilket jag fyllt i i ansökan, men på fel ställe.

Fan fan fan fan. Hur skall vi berätta för Maja att hon inte får börja på Dadis dagis? Hon ler så stolt och säger åka kana när vi pratar om dagis.

Och Ellen kommer att få fortsätta ligga själv på golvet för att jag inte hinner med henne på det sätt jag önskar.

Nu gråter jag........................ Helvetes jävla skit på ren jävla svenska. Att göra sitt barn besviket är hemskt. Maja är så pass smart och stor så hon förstår ju så mycket.

Och inte fan känns det bättre trots att jag äter choklad.

Orättvist. ALLA har rätt till dagisplats. Tydligen inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men gumman!!! så kan de ju faktiskt inte göra!
ring och skrik tillbaka, nu har ni planerat efter det här!

Kram c

Anonym sa...

Fy faaaaaaaaaan så orättvist. ARG ARG ARG! Jävla politiker som inte kan planera i denna stad.

Ring ring ring ring. Ni har LAGLIG rätt till dagis.


Kram arg moster A