fredag 23 november 2007




Tänkte att jag måste prova teernas te, Kusmi. Så i förrgår tog jag en shoppingdag med syrran plus son, jag lämnade mina knoddar hemma med pappan och så begav vi oss ner på stan. Det är verkligen mysigt att ha fyra-fem minuter ner och så är man där! En hel del härliga juklappar blev det till alla barn. Bodysar med moln, ugglor och sniglar till Ellen (retro!) och plyschbyxor. Maja fick en tyllkjol, och böcker. Skönt att i alla fall ha börjat. Nåväl, te inhandlades efter den doft som jag tog till mig direkt. Inte såg jag att det var grönt te som inte är ngt vi så ofta dricker. Syrran tog en härlig burk som heter Prince Vladimir, och mitt heter Green tea with almond (och jag såg inte att det stod green.................!) När det skulle provsmakas hemma så hade jag i tekulan för länge, så det smakade urk på burk. Kände mig som värsta losern som köpt dyyyyyrt te som inte smakade bra. Morgonen efter smakade det utmärkt med en skvätt flytande honung i och kortare tid i koppen för tekulan! Vilken tur för mig. Testade syrrans prins Vladde imorse och det var gudomligt gott.....! Hheheheeheheheh! Nu sover de fina tjejerna ute i varsin maclaren, jag dricker kaffe och surfar lite. Helt ok!

Inga kommentarer: