söndag 25 november 2007

Röda korset

Har idag varit på kurs hela dagen. En gullig kompis som inte bara har fullt upp med sin butik, ordnade även en kurs som röda korset har hållit i. Om barnolycksfall, hjärt-lungräddning. Jättebra kurs och skönt att ha uppdaterat sina kunskaper, och även få de "nya" reglerna vad gäller kompressioner och inblåsningar plus vissa "förenklingar" i förfarandet. Längtade mycket efter mina skruttar och kom inte hem förräns vid halv sex.

I veckan kommer vi att ha mycket roligt inbokat! Öf, kompisar på fika, hälsa på mitt jobb och lunchsällskap på fredag. Sådana veckor tycker vi om!

Igår var pappa R i konserthuset och såg Peter Le Marc. En toppenkonsert har jag förstått. Själv satt jag hemma med en sovandes bebis i bärsjal och en sovandes skrutta i spjälsäng och hade det jättelugnt och skönt. Smuttandes på ett otroligt gott glas vitt :)

Trevlig söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som om du har en rolig vecka framför dig. Själv så åker vi till Glasgow ons-lö för shopping tillsammans med Sandra o Jens. Ska bli toppenkul! Hälsa alla på bågen om du ska dit. Jag saknar de små knattarna...

Vi hörs! KRAM