lördag 17 november 2007

Skall fila på en presentation av

mig själv. Det blir svårt. Är inte så van att göra reklam för mig själv. Men det skall nog gå bra. Skall även få till ett bra kort! Det blir däremot lite svårare! ;)
Pratade med kvinnan som har ansvar för utbildningen häromdagen och det var ett intressant och otroligt uppiggande samtal. Detta vill jag. Detta kan jag! Hon tyckte absolut att jag skulle söka, trots att jag ej har några meriter inom detta område förrutom mitt genuina intresse för området.

Nu väntar en middag hos syter med familj, lammracks, rostad potatis, ostbricka och ett gott glas rött. Mums!

Vad utbildningen handlar om?! Inredning. Flyttstyling. Passar mig som handen i handsken. Lärare och föreläsare från alla områden som rör flyttstyling. Det kan leda till mycket mer än bara att styla lägenheter inför en fotografering. En jurist kommer att vara med för tips och vad man skall tänka på för att starta eget. Vill, vill vill !

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju som GJORD för detta!! Vet ingen som inreder bättre än vad du gör syrran.

Lycka till!!

Hanna sa...

Oj, jag visste inte ens att det fanns ett sådant yrke! Men det låter ju verkligen hur kul som helst, knappast ett jobb man tröttnar på. Och du skulle ju såklart vara superduktig på det!

Anonym sa...

Cool coolc cool! Håll oss uppdaterade!

Kram C

grodis sa...

Åh, låter ju toppenspännande! Nu blev JAG också nyfiken ju... vill ju göra något annat...!

Kan du på något vis maila en länk eller något om utbildningen till mig? Snälla?

Kram!
/Grodis

grodis sa...

Men oj så nyfiken jag blev nu! Vill också!

Snälla, snälla.. kan du på något vis maila en länk eller något om utbildningen till mig? Jag måste hitta något annat roligt att syssla med innan jag går under....

Tack!
Och en stooor kram! :-)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Grodis! Visst har du syrrans mailadress? maila henne så kan jag maila lite info! Kram

grodis sa...

Har inte den tillgänglig för tillfället, så om du vill och har möjlighet får du gärna maila till mig: groodis@passagen.se ;-)

Underbart goa tjejer du har! Så söööta och LIKA!

Kram!