måndag 12 november 2007

Tjääänaa!!!!! (som Maja säger!)

Tusen tusen tack för alla goa och snälla kommentarer på mitt förra inlägg! Mår mycket mycket bättre nu. Tack vare mig själv och rätt personer i min omgivning, både vänner och andra! Den här mamman är på g igen.

Tid att blogga finns det mindre av, har ju varit en riktigt flitig bloggare, för min skull, men kul att folk läser och inspireras. Nu kommer bloggandet inte att vara lika intensivt. Fast allt beror ju på hur de finaste juvelerna sover om dagarna!

Ses snart igen!

/Caroline :)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nämen vad kul att du är tillbaka och att du mår bättre!

Visst är det kul när man kan blogga mycket och bevara så många vardagsminnen som möjligt, men tid finns det ju nästan aldrig tillräckligt av...

Nu hoppas jag på att få se bilder på sötungarna - jag misstänker att särskilt Ellen växer så det knakar nu:)

Anonym sa...

Åh vad roligt att du börjar blogga igen!! Det tar ju inte så många minuter att lägga in lite bilder och skriva några meningar! :D

Tack för i lördags, det var så fint.
Lilla Ellan-Bellan.

Kram Gudmor C