tisdag 2 september 2008

9990 gr

och 75 cm. Ellens nya siffror.

Bvc-tanten öste superlativ över våra fina tjejer. På finlandssvenska, kan det bli mysigare?! Det blev ingen vaccinationsspruta pga att Ellen har lite feber. Maja blev nog lite besviken, hon såg framemot att vi skulle gå till bvc och "spruta på hennes ben."!

Pointsräknandet går jättebra. Tog en kopp kaffe (inte en latte) och en apelsin (definitvt inte en smarrig chokladkaka) på Broströms i dag med två sovandes i vagnen. Det satt ett gäng blivande mammor (såg definitivt ut som första-gångsföräldrar!) och fikade med magarna i vädret. Mindes då jag var där med stor mage i samma situation. Det känns som evigheter sedan.

3 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Jag önskar jag kom igång med mitt vv:ande...
Hoppas att jag orkar ta tag i det nästa vecka...
Har skjutit det framför mig länge nog.

:-)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hejja hejja! Kom igen! Hihihihi! jag har skjutit på det hur läönge som helst, men kände att det fick räcka. Behövde en spark i ändan/något nytt som gör att jag skärper mig. Hittils har det gått toppen och imorrn är det dags för första vägningr. Återkommer med viktrapport!

/Caroline

Cecilia sa...

Stora lilla sejjen!!!

Duktiga du med points!

Kram C