torsdag 18 september 2008

Minus...

1,3 kilo denna vecka! Totalt 3,2 kilo på tre veckor! Är supernöjd, mår jättebra och känner att det inte är någon uppoffring för en gottegris som mig! Det handlar om att må bra!!!

På lördag skall syrran och jag ha födelsedagskalas tillsammans med många av våra vänner! Barnfritt 33-årskalas med mat och dryck. Idag skall systeryster och jag handla det sista! Vardagsrummet är i princip helt vitt nu, att duka snyggt blir då inte svårt!

Har anmält mig och syrran till en inspirationskväll på colorama med Jon Eliasson (designern och inredaren) nu på onsdag! Om någon av mina tjejkompisar vill följa med så maila och anmäl er till : info@fyrisfarg.se

5 kommentarer:

syster A sa...

Du är jätteduktig!!!! Jag kommer efter med mina -0,4 denna första evcka ;).

Kram syrran!

Cecilia sa...

Duktigt av dig! Kämpa på! :)

Anonym sa...

Bra jobbat..Själv så händer det inget på vågen..trots att jag tränar 4ggr/vecka. Fast centimeterna har minskat. Jag tror att mina muskler har växt och väger jättemycket!! :-)så egentligen har jag gått ner minst 10 kg. /(sen vaknade jag ur drömmen) haha

Anonym sa...

grattis i förväg och ha det så skoj! Håll tummarna för mig... uppkörning kl 14.45 på er dag! Hälsa Syster yster

Hanna sa...

Vilket trevligt minus:) Superbra jobbat!