fredag 5 september 2008

Prototyp



Min man är ju som bekant en duktig hantverkare. På sin arbetsplats har han tillgång till massor av olika maskiner, zink och diverse plåt. Den här fina lampan gjorde han på 20 minuter. Ikväll får vi se hur glödlampan återger ljuset. Kanske skulle en svart strykjärnsladd passa bättre till. Den alldeles vita, trista men ack så fina väggen bakom skall få sig en hylla i helgen.
Pysselbord á la ungarna!
Vi hade en toppendag på stan. Snällare tjejer får man leta efter. De satt och mumsade på plättar med sylt och grädde och var så väluppfostrade och lugna! Jag var så stolt. Man kan undra om det är samma "monster" man har att göra med hemma...?!

7 kommentarer:

Cecilia sa...

Rogga kan han!!! :)

syster A sa...

Men wow alltså! Sååå snygg lampa, han är för duktig vår allas Robinsson-R!

Kram A

Hanna sa...

Men vilken jättecool lampa! Duktig man du har!:)

Ja haha, ibland undrar man om ungarna har multipla personligheter;) Men vilken härlig mysdag - såna behövs!

En inredoholic sa...

Vilken underbar sida du har! Och vilken fantastisk kjol!! Supersnygg, förstår att du shoppade. Hoppas du får en fin helg. Kram Jannice

Karoline Sigoldson sa...

Snygg lampa!
:-)

Hem och Lycka sa...

Jöss, den är ju superfin! kram

syster doris sa...

Hej Carolin!
Vet inte hur jag hittade in till dig!! Men va glad jag blev, vilken mysig blogg, och så läste jag om din mamma..o kände igen mig, hospice, tårar, skratt...sorg!
Hoppas du har en lovely helg med dina fina brudar!!
Kram Tina