söndag 25 maj 2008

Festbilder!






Något innaktuella bilder, men ändå! Vi hade så otroligt trevligt och roligt, jag lever fortfarande på hela kvällen!
I köket var det en "lounge" där vi tog fördrinken och i vardagsrumsdelen stod bordet.
Jag bjöd på fransk potatissallad, oliver, paprika-fetasallad, skinkrullar med oliver, soltrokade tomater och färskost (supergoda!) tapenade och grissini, vitlkösbröd, kycklingfilé, ölkorv plus en choklad dessert á la Nigella som var len och gooooood!
Dukningen skulle vara somrig och glad och gå i rosa/turkost/aqua. Men, eftersom jag glömde den "lilla" detaljen sevetter så var syrran snäll och plockade med sig lite sommarfärger och det blev bra trots att jag i tanken planerat annat! Som present till gästerna hade jag köpt varsin "spork" från designtorget. Kniv, gaffel och sked i ett. Smart till sommarpicknicken.
:)

1 kommentar:

En inredoholic sa...

Vilken fest!! Den skulle jag gärna hamnat på... Mumma vad mkt godsaker.
Kram
Jannice