tisdag 6 maj 2008

Rosa



pelargoner planterade syster, Maja och jag på mammas/mormors grav i dag. Maja tyckte att vistelsen på kyrkogården (som ju är så fin) var lite spännande med spade, borste och vattenkanna. Efter planteringen gick vi till Åkanten där svåger F jobbar och Maja sprang rakt i hans famn, blev sedan lite förlägen! Sötis! Fräsch sallad och lax stod på menyn, och Maja mumsade i sig salalami, oliver, lax och potatis. Efter en mysig lunch gick vi till http://www.trolltyg.se/ och då köpte jag åtta stycken underbart turkosa/aquafärgade glas plus en liten stol i zink från www.fafner.se som jag sneglat på i flera år. Nu finns det även klaffbord till de små stolarna. Tänker mig de stående på ett bord jag tänkt att rita som skall stå i hallen. Tusen tack bästistjejer för de fina glasen och stolen! PÅ h&m kunde jag inte motstå dessa rosa skapelser till Ellen, i storlek 16-17!!!! Så sött, men de får inte sitta kvar särskilt länge.
Nu sover de finaste och jag skall maila till kursare och min ena lärare från kursen som jag har varit i kontakt med i dag. Hon skall snart hålla i feng shui kurser och då är jag självskriven!

4 kommentarer:

syster A sa...

Wow vilka snygga bilder!! Du är kanonduktig på att fotografera.

Kram A o tack för idag

Anonym sa...

Har tänkt på det länge själv! Är själv intresserad av fotografering och tycker du tar superfina foton...om inte styling-grejen går vägen kanske en karriär som fotograf vore nåt. =)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack brudar! Eller så kanske en kombination av stylist/foto kan vara ngt!!!!!
Kram :)

Cecilia sa...

Varsådod!Kul att du hittade ngt för presentkortet! :) Kram C