tisdag 24 mars 2009

Krax krax

Låter som en hes gammal dam. Ont i huvudet och bihålorna. Dock ingen feber. Det är synd om mig idag! ;)

Ligger lågt med bloggen och datorn för att istället inta soffläge med en hel hög med underbara "magasin" som det heter på vissa håll! Lantliv för inspiration till just landet/torpet, Living etc. för inspiration till hemmet och Bolig för ännu mer snygg design och inspirerande bilder. Allt detta toppas med en latte eller en kopp té med mycket honing i!

För att ha lite spännande läsning när jag åter öppnar datorn så vill jag än en gång få reda på lite mer vilka ni som läser är. Har sett att jag har många sidvisningar per dag, så nu är det dags att ge sig till känna! Många vet jag vilka ni är, men ni andra som känner er manade, berätta lite vem du/ni är!!! ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tjing! Jag läser och bevakar via bloggkoll. Krya på dig!

Hälsingemamma sa...

Hej, hittade hit via Yogamammans blogg. Läser då och då. Du skriver bra. Krya på dig och frossa riktigt ordentligt i dina magasin. Jag har också några olästa som ligger och väntar.

Frida sa...

Du vet ju att jag följer dig. Du är så duktig på att lämna kommentarer på min blogg också. man blir ju så glad när man får respons. Tack för fototipsen! Tror med största säkerhet att jag får en ny bra kamera i morgon och det ska bli så kul!

En fråga til. Var ser man hur många sidträffar man har? Hade en sida med statistik på förra bloggen men har inte hittat den nu.

Kram på dig och familjen!

Smultronlycka sa...

Hej!Halkade in hos dig sen du lämnat en kommentar på en inredoholics bekännelser.Där såg jag ditt namn och var nyfiken.Det är kul hur man kan komma in på olika bloggar på det viset.En never ending story :)Gå gärna in på min blogg så får du se vem jag är!Ha det gott/Anna

m sa...

Ja du stumpan här är man oxå hängig. Hostar som en gammal traktor?! och har hög feber... så vi får väl tycka synd om varandra. Inte är det roligt inte. Krya på dig!

cia sa...

*Vinkar glatt*

Anonym sa...

Hmmmm
Bara jag som tar en sväng varje dag....

Väntar på en grisofant som ska inköpas till P kusin nyfödda...

Hoppas R kryar på sig....

Kina

Charlotte sa...

Jeg har kigget med nogle gange her på din blog. Synes det er så hyggelige billeder du viser os og dem elsker jeg at se på.
Jeg hedder Charlotte og bor i Danmark. Jeg selv har oprettet en ny blog http://www.herhosmig.blogspot.com
God weekend.