onsdag 4 mars 2009

Kreativiteten flödar just nu;


änglavingar, ett virkat päron, färdigställande av diverse småkakor till deras kökshörna, osv osv!!! Jag är inne i ett kreativt flöde och jag bara älskar det!!!
På lördag skall tjejerna sova hos moster, Fredrik och David. Vi skall röjja, sortera, lägga ut på blocket och äntligen få ordning på kontoret/pysselrummet. Med en översikt på mina tyger, papper och övrigt pyssel kommer jag att få mycket mer gjort och mer av min kreativitet kommer att komma till sin rätt!

8 kommentarer:

Cecilia sa...

Så söta små vingar!

Anonym sa...

MEN vilka fina Änglar du har!! Åh! Så härligt att läsa om din kreativitet..! Inspirerande! Och du, PEPP, PEPP, PEPP till din utökning av kort i plånboken! ;-) UNDERBART! Hoppas vi kan hänga tillsammans på nåt flåsigt pass snart..! :-) Vill tipsa om en blogg jag gärna läser... underbart inspirerande bilder, kollage och pyssel! www.petraodaniel.blogg.se
Kram!

Anonym sa...

Såg nu i Petras blogg att hon har en tävling där man kan vinna fina väggord... just nu: "KREATIVT KAOS", det kanske vore nåt att fästa på väggen in till pysselrummet? ;-)

m sa...

Ord som jag lever efter och alltid har gjort: "ORGANISERAD OORDNING!"
Söta änglar hihi!!

Cecilia sa...

På små fina änglar lyckades jag glömma! Sötisar!

Hanna sa...

Men ÅHH så fint!

syster A sa...

Åh så fint!!! Vill ha vingar till lille herrn i huset.

Tack för träningen systeryster!

Kram A

ROOM AND SERVE sa...

Men vad underbara!