lördag 12 mars 2011

Lördagsblomster till er!

Ljuvliga ranunklar. Vackra blommor men ett mindre vackert namn!
-
Hejsan!
Solen skiner, himmlen är knallblå. Kaffet börjar svalna i koppen och jag funderar på min var min promenad skall gå av stapeln. Tror minsann att det blir i Gamlis. Hoppas bara man slipper halka sig fram, men om så är fallet så funkar det med.
,
R tog med sig tjejerna och svåger F tog med sig David till torpet. De skall lämna av en soffa vi fått av mormor E. Tjejerna längtar verklige ut dit och det börjar klia i mina torpfingrar. Vilket ställe vi har! Rena rama paradiset.
.
Vi har så smått börjat planera vår sommarsemester. Den kommer att spenderas på Lavendelbo. Utforska sevärdheter runt omkring Östervåla och bara njuta av torpet.
Det finns hur mycket som helst att dona med så denna sommar viger vi till det.
Sverige är ju fantastiskt på sommaren!
-
Ha en finfin lördag och tack ni som fyller i min frågeställning!

Inga kommentarer: