söndag 13 mars 2011

Söndagsbilden



Har så smått börjat planera för nästa söndags meandi-träff här hemma. Har bjudit många girls, och hoppas det blir många av de som kommer!
Planerar att bjuda på min egen variant av afternoontea. Scones såklart med diverse tillbehör men även lite annat smått och gott!
Snygga bilder på det blir nästa söndags bidrag från mig.
,
Klänning ovan är hur söt som helst. Tjejerna skall få välja varsin klänning och jag hoppas de väljer den här!
.
Mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild.

2 kommentarer:

Juliannie sa...

Afternoon Tea är så mysigt och gott! Det hade min dotter när hon fyllde 25, med massor av gott, scones förstås och även såna där typiska sandwich-snittar. Lycka till!

syster A sa...

Ser fram emot söndagens träff! Något inhandlat lär det väl också bli ;)