onsdag 9 mars 2011

Onsdag kväll

R kom hem en sväng idag med ett paket till oss. I jobbet har de ibland säljtävlingar (han är inte så glad i de dock.....) där de som säljare får köpa vissa saker till ett bra pris. Lite roligt att det är inredningsdetaljer i det här fallet då han säljer avlopps/rörgrejjer dagarna i ända!
Nåväl.
Gillar dessa lite 50-60-tals aktiga porslinsburkarna från Sagaform!
Vad han fick ge?
20 kr! :)
.
Imorgon skall jag bege mig till Stockholm på Förskoledagarna som går av stapeln i det nya Stockholm Waterfront Congress Centre!
Flådigt värre. Kul för oss som jobbar inom förskolevärlden.
Proppar i mig ipren och alvedon och hoppas jag orkar med hela dagen!
.
Ha det fint och tack ni som klickar i er ålder i min undersökning!

1 kommentar:

syster A sa...

Aj like burkarna! Superfina! Hoppas det var en givande dag och att du mår bättre.

Kram A