tisdag 12 december 2006

Och så lite bildbevis!


Röd och vitrutig cardstock med en enkel stämpel på ett vitt papper.

Embossing-penna och stämplar på blankt papper.

Min favoritstämpel plus butiksinnehavarens och hennes brors egendesignade "till & från stämpel" som är så snygg!


Embossing plus en stor stämpel över hela pappret, embossing i kanten och rivet på ett snyggt slitet sätt! Urläcker!


Stämplar på påsar. Snyggt att ge bort!
En otroligt inspirerande och mysig pysselkväll. Många nya tips plus många man redan har använt sig av på egna fester. Kvällen innehöll förrutom kortpyssel en hel del inspiration till paketinslagning, snygga dukningar och detaljer som är så viktigt och får gästerna att känna sig välkommna! På min och syrrans 30-årsfest tex, så hade vi fixat små påsar av ikea´s genomskinnliga "fest-tyg" och fyllt med godis. Många sådana tips fick vi denna kväll! Glögg och pepparkakor bjöds det på och det kändes riktigt lyxigt att sitta nere vid fuskspisen och pyssla och skratta. L som äger butiken har tagit in egna stämplar som hennes bror designar. Enkla snygga och prisvärda! Köpte material till årets julkort som pysslas för fullt här hemma! Den som ändå hade den perfekta pysselplatsen....!!!! Kan inte dygnet få en timme till så man hinner med allt härligt pyssel som bara vill ut ur fingrarna?!!!!



2 kommentarer:

Diana sa...

Ahhhhhhhhhh! Här är man inne och kollar så ofta man kan för att få se uppdatering coh så kommer hur många inlägg som helst! UUUUUUUUUUNDERBART! :)
GU SÅ FINA KORT MM DU GJORT! Nu har du fått det att klia ännu mer i mina fingrar! Jag vill också gå på såna där pysselkvällar och byta idéer! men du - jag kommer ju snart ha såna själv ;)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag vill pyssla med dig! Vi MÅSTE träffas SNARAST! :)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hihihihihhi!!! Ja! Det skulle vara superkul att pyssla och prata!!! Och pyssla lite till! Det var så otroligt mysigt den där kvällen! Man lever länge på sådana kvällar!

Kram C