torsdag 7 december 2006

Pysselkväll!

Ikväll skall jag och syrran och Cissi på inspirations och pysselkväll på Collection! Mycket idéer finns redan i mitt huvud men nya tips är inte tokigt att få! Och så är det ju så extremt mysigt nere i källaren där kurslokalen ligger.

Imorrn bär det av till Stockholm för syrran och mig! UTAN kids!!!! Ska shoppa och fika och shoppa och luncha och kanske fika och shoppa lite till. Det skall bli jättemysigt att göra någonting bara A och jag. Kommer inte ihåg när vi gjorde någonting bara hon och jag...och utan barn. Undrar om det inte var vår Köpenhamns-semester för två år sedan?!!!!! Vi kommer väl längta ihjäl oss efter Maja och David men det är bara nyttigt att längta lite!

Snart skall en sovande Maja och jag gå till kusin vitamin och leka lite!

1 kommentar:

Diana sa...

Å vad kul det låter! Vill höra hur det var? Har du några bilder att visa upp kanske? :)

Hoppas ni har en bra dag i Sthlm!

KRAM